Hip en trendy breien.

Breien ! - Het is weer helemaal in en hip om zelf te breien. 

Heb het zelf ook weer te pakken en ben met een mooie warme sjaal bezig. Ik was op internet aan het zoeken naar breipatronen en kon eigenlijk niet veel vinden.

Ik wist dat ik nog ergens een boek met patronen van mijn moeder had liggen en ja hoor was even zoeken maar ik heb het gevonden. Ik wil deze patronen via dit blog met jullie delen. Gaat wel even duren wordt veel scannen en uploaden maar echt de moeite waard.

Ik ben blij dat ik dit na al die jaren ( jaren 70 ) nog steeds bewaard heb.


Knitting! - It is back and hip to knit your own clothes.
 
I started recently and am busy with a nice warm scarf. I was on the internet to search for knitting patterns and could not really find much.
 
I knew I had a book lying somewhere with patterns of my mother and after some searching I found it. I want to share these patterns on this blog with you. 'll Take a while, much scanning and uploading but really worth it. 

I'm glad I still kept it after all these years ( '70).

Reacties