Vintage gehaakte japon om zelf te maken

We krijgen toch steeds meer zin in de zomer, hier een leuke gehaakte japon.

Lijkt mij wel fijn voor het strand om even over je bikini aan te trekken als je een ijsje gaat halen.

Mooie jurk en best wel grof, dus toch snel klaar denk ik. Ik ben voorlopig nog even met mijn vest bezig dus geen tijd voor een nieuw project.

Hier een foto + het gratis vintage haakpatroon.

vintage crochet pattern

gehaakte zomerjurk, haken, haakpatroon jurk

Klik op de afbeelding voor vergroting / click to enlarge 

We're getting ready for summer, here's a cute crochet dress.

Seems to me to be fine for the beach to wear over your bikini when you go to get an ice cream.

Beautiful dress and quickly finished I think. I am still wording on my cardigan so no time for a new project.

Here a picture + free vintage crochet pattern.




Reacties