Trui breien helemaal mislukt, breipatroon niet goed opgemeten leermoment !

Reuze jammer hoor, maar deze trui is echt helemaal mislukt. Ik ben gewoon enthousiast met het patroon begonnen en heb veel te weinig gemeten.

Breien kan dus ook echt helemaal misgaan en dit is zo jammer van alle tijd die je erin gestoken hebt.

De trui is veel te wijd geworden, de mouwen zijn net iets te kort en als je hem aantrekt zit deze trui ook helemaal niet lekker.

Ik wilde eerst de zijnaden nog wat in nemen om te proberen de trui beter passend te maken. Ik heb hier toch van afgezien, ik ken mezelf en weet dat ik deze trui nooit met plezier ga dragen.

Maar ja hier leer je wel weer van, zonde van al het werk. Bij mijn volgende trui zal ik zeker meer meten en een proeflapje maken. Iedere soort wol is toch weer anders.

mislukte trui, mislukt breiwerk, proeflapje, meten
Ik vind de wol in al die kleurtjes nog wel heel mooi. Er zit maar 1 ding op dit breiwerk helemaal uithalen en de wol gebruiken voor een nieuw project.


Reacties