Babytruitje breien, breipatroon voor schattig babytruitje

Kent u ze nog de ouderwetse truitjes voor baby's ? Ik heb ze nog van mijn moeder gekregen voor mijn kind.

Dit zijn echt truitjes die je kindje maar even draagt, maar ze zijn wel reuze fijn. Deze babytruitjes zijn echt voor de hele kleine baby's tot ongeveer 3 maanden die veel slapen. Het is ook makkelijk met aankleden een rompertje en dan zo'n zacht truitje er overheen.

En zo gebreid zo'n piepklein truitje, neem lekkere zacht wol en breinaalden nummer 2 zou ik zeggen.

U krijgt dan een mooi fijn babytruitje. Uw baby zal er blij mee zijn. Het ene truitje heeft een split aan de achterzijde en het andere truitje een gewoon achterpand. Ook heel leuk om als set te maken.

Hier een foto en de breipatronen voor de babytruitjes

schattige baby truitjes om snel zelf te breien 


babytruitje met ronde pas breipatroon 

breipatroon babytruitje vintage 



baby truitje breipatroon met ajourbaan 
KLIK OP DE AFBEELDINGEN VOOR VERGROTING

Ook geweldig om een aanstaande moeder mee te verrassen. Kies een leuke kleur en begin snel aan deze baby truitjes.




Reacties

Plukvink zei…
heerlijk die truitjes, ik gebruikte ze zelf ook voor mijn kinderen in de eerste weken, helaas wil mijn nu zwangere dochter er niets van weten.