Sokken breien valt best mee tot nu toe

Het valt me reuze mee om zelf sokken te breien zoals al eerder vermeld

SOKKEN BREIPATROON klik hier voor het patroon dat ik gebruik

Het boord en de grote hiel waren me wel duidelijk uit de beschrijving maar die kleine hiel daar zag ik toch ontzettend tegenop.

Heb dus maar even een proeflapje gebreid op dikkere naalden en met dikkere wol.

En wat blijkt het valt reuze mee ! Zie hier mijn roze "proefhiel" gewoon het patroon volgen en het komt helemaal goed.

zelf sokken breien leuk om te doen 
Kortom tot nu toe goed te doen en het schiet ook heerlijk op zo'n sok. Ik ben meer van de vesten en truien maar dan ben je wel even bezig ik ben nu 2 dagen bezig aan mijn allereerste sok.

Wordt vervolgd ik hoop dat ik snel een mooie zelfgebreide sok kan laten zien.


Reacties