Breipatroon makkelijke muts geschikt voor dames of heren

Je kan er niet genoeg hebben met dit koude weer een lekkere warme muts.

Ik was deze week bij mijn favoriete wolwinkel en zag weer wat leuks liggen een gemĂȘleerde wol blauw/groen. Dit wordt een lekkere muts voor mezelf.

Ook heb ik een leuk breipatroon voor een makkelijke muts. Het patroon is alleen voor veel dikker garen en grovere naalden dus moet even passen en meten met hoeveel steken ik moet beginnen.

Het breipatroon voor deze muts is erg elastisch dus past al snel en natuurlijk met pompon.

Eerst nog even de sokken afmaken en een muts is ook leuk om te doen lekker snel klaar. Ik ga de muts denk ik op rondbreinaalden nr.4 breien.

Klik op de afbeelding voor vergroting

muts breien  makkelijk breipatroon dames of heren

breipatroon muts heren of dames eenvoudig breipatroon 


Een muts kun je heel makkelijk met rondbreinaalden breien dan heb je geen naad en ben je snel klaar.



Reacties