Breipatroon baby babyslofjes voor een meisje

Ik haal ze overal vandaag en bewaar de leuke patronen die ik tegenkom en waarvan ik denk die wil ik nog eens maken op mijn blog.

Ik vond deze schattige slofjes voor een meisjes baby. Als ik het zo lees vind ik het patroon nog niet echt duidelijk maar gewoon een keer aan beginnen denk. Ik vind dit echt een paar moderne babyslofjes voor een lief meisje. Je hoeft natuurlijk niet voor roze te gaan een moderne vrolijke kleur zal het zeker ook goed doen.

Kortom weer een werkje wat we nog eens gaan breien. En zulke kleine slofjes zullen vast heel snel klaar zijn. Je kunt in plaats van het knoopje ook een lief bloempje haken voor op de slofjes.

KLIK OP DE AFBEELDING VOOR VERGROTING

babyslofjes meisje breien, breipatroon baby 

breipatroon voor lieve babyslofjes voor een meisje 

Dit lijkt me een leuk werkje om zelf te breien ook als kraamcadeau geschikt.




Reacties