donderdag 2 juni 2016

Breipatroon schattig babyvestje makkelijk te breien


Op verzoek deze keer een mooie breipatroon voor een schattig babyvestje. De patronen voor het truitje, sokjes en mutsje heb ik al eerder geplaatst  KLIK HIER

Een mooi fijn setje en kies zelf de kleur die je mooi vindt. Gebruik hier echt hele fijne wol en dunne naalden voor dan krijg je het mooiste resultaat en deze kleine baby kleertjes zijn zo gebreid.



zelf breien voor een baby 

Hier het patroon voor het lieve vestje  KLIK OP DE AFBEELDING VOOR VERGROTING

prachtig vestje om zelf te breien voor een baby 

breipatroon lief babyvestje 

En als laatste het telpatroon voor de bolletjes onder aan het vestje.

Het verzoek voor dit patroon kwam van "anoniem" hoop dat ik je hiermee een plezier doe. Veel succes met het breien.



5 opmerkingen:

Margriet zei

Bedankt voor het patroon, daar doe je me zeker een plezier mee! Ik ben al druk aan het breien! Ik kon niet eerder reageren omdat ik op vakantie was!
nogmaals bedankt,
Margriet

An zei

Hallo, dit vind ik een leuk setje! Ik ga het meteen breien voor ons kleinste familielid. Alleen... het is een jongen.... hoe zou ik de cardigan jongensachtiger kunnen maken?

Vrouw (50) reizen, koken, breien, genieten zei

Mijn tip een andere kleur ;) en ik zou de bolletjes onderaan weg laten. Dus alleen de vierkantjes breien.

Unknown zei

Hoi, ik vind het zo'n schattig vestje en wil hem graag breien. Nou heb ik een vraag, ik denk dat het telpatroon onderaan over de fantasiesteek gaat, maar ik begrijp niet helemaal wat de nummers hebben te betekenen die ervoor staan. Kun je me dat uitleggen?

Vrouw (50) reizen, koken, breien, genieten zei

De nummers aan de rechterzijde zijn de naalden en de nummers onderaan is het aantal steken.

Dit telpatroon brei je van rechts naar links daar moet je wel even op letten.

Ik hoop dat het zo gaat lukken.