Sokkenwol niet allemaal even sterk zonde van al de uren breien

Vorig jaar een leuk pakket sokkenwol gekocht en heb nog meer liggen. Mooie dunne wol en prachtige kleuren echte sokkenwol ? staat er op de verpakking.


sokkenwol Lidl
Vorig jaar enthousiast aan een paar mooie sokken voor mezelf begonnen. Een heel werkje maar wat zijn ze goed gelukt. Ze passen goed en zitten heerlijk echt mijn lievelingssokken.

Deze week wilde ik ze weer aan trekken en wat denk je de gaten vallen er al in. Ik heb deze sokken maar een half jaar gedragen. ( Wel vaak waren echt mijn lievelingssokken )

wol is niet sterk genoeg voor sokken 

Dit wil je niet echt zonde van al mijn werk. Ik heb nog aan stoppen zitten denken maar de hele zool is zo dun geworden door het dragen. Dit is gewoon geen sterke wol.

Wat ga ik nu met de andere wol doen ? Ik zit er aan te denken om er toch sokken van te breien maar dan met een dubbele draad voor de zool. Ik weet het nog niet de kleurtjes zijn zo leuk.

de gaten in mijn zelfgebreide sokken 
Of toch maar naar mijn eigen favoriete wolwinkel voor echte sokkenwol. Deze wol is wel wat duren maar ik weet dat je van deze sokkenwol jaren plezier hebt zonder gaten.

KLIK HIER VOOR ECHTE SOKKENWOL OOK ONLINE TE BESTELLEN

Sokken breien is best een werk en als ze dan zo snel stuk gaan dat vind ik eigenlijk wel zonde van de tijd die ik in het breien steek.




Reacties

marga zei…
Ook ik heb sokken gebreid met wol van Lidl maar vind dat ze zo gaan vilten.
Het is inderdaad jammer van al het werk. Leuk blog was mij nog niet eerder bekend.
Groeten
Marga