Lekkere warme "kerstsokken" gebreid

Weer lekker aan het sokken breien geslagen. Ik ben nog steeds blij dat ik dit geleerd heb van mijn moeder.

Het was absoluut even doorzetten maar wat leuk om te breien en wat fijn om te dragen lekkere warme zelfgebreide sokken.

Deze keer een prachtig wolletje voor vriendlief door de kleurtjes vind ik het echte kerstsokken geworden en warm !!!

prachtige wol om lekkere warme sokken van te breien

sokken breien lekker warm en bijna onverslijtbaar echte sokkenwol
Steeds meer mensen beginnen weer met sokken breien en ik vind het ook ontzettend leuk om te doen. Je bent sneller klaar als je denkt het boord en de voet is niet zo veel werk en alleen bij de hiel moet je even goed opletten.

Heb jij nog wat uitleg nodig KLIK HIER VOOR EEN DUIDELIJKE UITLEG OM SOKKEN TE BREIEN

Deze website was mijn steun en toeverlaat en ook had ik nog hulp van mijn moeder nodig om het sokken breien onder de knie te krijgen. Als je volhoudt en je sokken gelukt zijn dan wil je blijven breien, vooral ook omdat deze sokken zo heerlijk dragen en lekker warm zijn.

Voor echte sokkenwol die beresterk is raad ik mijn wolwinkel aan :  WOLKOOPJESKELDER hier kun je ook online bestellen en altijd veel sokkenwol op voorraad in leuke kleuren.



Reacties