Breipatroon damestrui heerlijk warm

Voorlopig nog even druk bezig met sokken nu voor mezelf en net een paar voor mijn schoonzus gebreid.

Maar met dit vreselijke koude weer toch zin om aan een lekkere warme dikke trui voor mezelf te beginnen, dus de breipatronen weer eens doorgezocht.

Een heerlijke warme dikke lekkere warme wintertrui voor dames gevonden. Ik ga hier zeker binnenkort aan beginnen zodat ik volgend jaar deze trui kan dragen als het weer zo koud wordt.

MOOIE DAMESTRUI + GRATIS BREIPATROON

lekkere warme trui om zelf te breien met breipatroon voor deze damestrui 

Het is niet echt een moeilijke trui maar je breit wel kabels dus handig als je hier ervaring mee hebt. De kabels maken het ook zo'n mooie trui. Ik ga wel voor een wat neutralere kleur kiezen, maar lijkt me heerlijk om te dragen en erg leuk om te breien.

Hier het breipatroon KLIKKEN VOOR VERGROTING

breipatroon warme winterse damestrui 
Echt weer om lekker met een breiwerk op de bank te zitten en moet zeggen als ik nu naar buiten ga heb ik ook heel veel plezier van de mutsen en sjaals die ik gebreid hebt.

Als het vriest kun je wel een wolletje gebruiken.


Reacties