Na een drukke zomer weer het breien oppakken

Na een gezellige drukke zomer waarin ik bijna niet geblogd heb en zeker niet gebreid, wordt het nu weer tijd om een gezellig breiwerk op te zetten. Het begint weer te kriebelen...

Nu het weer vroeger donker is en je weer vaker binnen zit heb ik weer zin om te gaan breien.

Er ligt nog wol genoeg om weer een project te starten.

wol om te breien sokkenwol
Ik zit al weer druk naar mijn voorraad patronen te kijken. Misschien eerst maar met een paar lekkere warme sokken beginnen snel klaar en komen goed  van pas deze winter.

Een trui is ook leuk en die gaat er zeker nog komen, maar daar ben je toch al gauw een paar maanden mee bezig als je niet iedere dag breit.

Ik kreeg vooral weer zin toen ik een foto van Romy Boomsma zag met een heerlijk gebreid vest in een prachtige kleur.  Dit vest is te koop op I love Mr Mittens voor slechts EURO 465.00 !!!!! het is in diverse kleuren en maar 1 maat te koop.

Dan ga ik toch liever zelf aan de slag dit vest is niet moeilijk te breien en door de grove wol snel klaar maar zie maar aan het patroon te komen. De mouwen en de panden zijn in ieder geval 1 recht 1 averecht gebreid met hele grove wol en naalden.

Op de site Mr. Mittens nog veel meer mooie grove breiwerken maar die prijzen dat maakt het toch minder leuk.

heerlijk warm wintervest nu het patroon nog vinden 

heerlijk vest om in weg te kruipen 

Ik ben dus weer op zoek naar leuke patronen en binnenkort weer meer op deze blog.


Reacties