Prachtig gebreid vest nu het patroon nog ...

Ik blijf maar naar dit prachtige vest kijken. Zo mooi en heerlijk warm natuurlijk. Een heerlijk vest om in weg te kruipen in deze koude dagen.

prachtig vest ook makkelijk zelf te breien 
 Wat een prachtig vest en ik ben druk op zoek naar een breipatroon maar helaas niet te vinden. Ik zal dus gewoon zelf een poging moeten wagen. In ieder geval dikke wol en hele dikke naalden. Het breien zal dus snel gaan. Het is de bedoeling dat dit een ruimvallend royaal vest wordt.

Heb je geen zin om te breien je kunt dit vest ook kopen bij MrMittens  KLIK HIER

Ben jij ook zo geschrokken van de prijs ? Euro 465.00 voor een vest vind ik wel erg duur. En zo moeilijk is het niet. Boord is waarschijnlijk 1 recht / 1 averecht en ook de bies aan de voorzijde.
Ik denk dat dit vest in patentsteek is gebreid niet de makkelijkste steek maar een heerlijk los en fluffy effect.


patentsteek breien 
Hoe je een patentsteek breit vind je op deze leuke website KLIK HIER VOOR PATENTSTEEK

Je kunt uit diverse variaties kiezen maar de eerste en uiteraard moeilijkste patentsteek geeft bovenstaand mooi effect. Ik heb vroeger wel eens een trui in patentsteek gebreid en weet dat dit heerlijk zit en lekker warm is. Het is een lekkere losse steek en je krijgt ook nog een heel warm resultaat. Patentsteken worden ook voor sjaals gebruikt.

Eerst mijn trui ( Jaren 40 ) afmaken en dan hier maar eens een poging wagen. Welke kleur weet ik nog niet op MrMittens staat het vest o.a. in een prachtige kleur rood, lavendel of roze te koop.

Reacties

Unknown zei…
Hoi!

Ik zag dit vest maar heb inderdaad dezelfde gedachten. Heb zelf nog niet de techniek om dit op het oog te kunnen doen, heeft u al een patroon gevonden voor dit mooie vest?