Grof gebreid lekker warm en helemaal trendy breipatroon grof gebreide trui

Het is helemaal grof gebreide vesten - truien waar je lekker in weg kunt kruipen en de verwarming kan weer wat lager.

Ik kwam onlangs op de site van Mr. Mittens KLIK HIER terecht helemaal trendy deze breisels hier betaald je gemiddeld 400,00 EURO voor een vest of trui.

Ik denk er niet aan ik brei zelf wel zo'n mooie trui en op grove naalden met dikke wol ben je echt zo klaar en heb je je eigen unieke kledingstuk.

Hier een mooi patroon voor een lekkere warme trui met een mooi patroon erin. Ben je een beetje ervaren breister is zo'n trui heel goed te doen.

lekkere warme wintertrui om zelf te breien 
Deze trui wordt gebreid op naalden nr. 7 het resultaat is niet zo grof als op mr. Mittens.

Wil je bovenstaande brui met lekkere warme col breien KLIK HIER voor een pdf versie van het breipatroon om makkelijk uit te printen en aan de gang te gaan.

Wil je echt een trui als op de website van dr. Mittens dan kun je dit patroon gebruiken deze wordt gebreid op naalden nr. 15 KLIK HIER BREIPATROON GROF GEBREIDE TRUI

Ik hoop dat jullie net zo veel plezier hebben in het breien als ik en altijd fijn om een heerlijk zelf gebreide trui te dragen. Je kunt de trui zo lang breien als je wilt en meten is weten.



Reacties