Breiseizoen is weer aangebroken nieuw project

Nu het weer donkerder en kouder wordt tijd voor een nieuw breiproject.

Vanmorgen zag ik in een postorder catalogus een mooie trui lekker grof gebreid in een mooie groene kleur.

Je kan zo'n trui kopen natuurlijk maar veel leuker om zelf te breien

zelf breien trui winter 2019 / 2020 
Toch geen zin om zelf te breien ?   KLIK HIER om deze trui te bestellen 

Ik vind het leuker om zelf te breien en heb groene wol gehaald nog iets grover als deze trui. Als je deze trui zelf breit zal hij zeker ook dikker worden als deze trui waar je toch een beetje door heen kijkt. Ik houd wel van een lekkere warme trui om in weg te kruipen.

Het patroon wil ik wel wat aanpassen zit aan een mooie kabel aan 1 zijde van de trui te denken.

Leuk project om weer aan te beginnen heb er zin in. Ik maak graag gebruik van de standaard patronen voor een trui van breien met plezier.  Helaas doet deze website het niet meer maar ik heb nog heel veel basispatronen opgeslagen voor verschillende naalden en maten als ik hier iemand een plezier mee kan doen hoor ik het graag dan zet ik ze op de blog. 

Je kiest je maat en de naald dikte en ziet gelijk het aantal steken. Fantastische patronen die goed passen de kabel haal ik wel weer ergens ander vandaan.

Kortom weer veel breiplezier in het vooruitzicht. Let ook op de hals eerst boordsteek en dan nog een paar naalden recht voor dat leuke rolrandje.





Reacties