Zomer niet het seizoen voor handwerken voor mij

Hebben jullie dat nu ook zodra het mooi weer is verdwijnt mijn breiwerk in de kast.

In de zomer komt er heel weinig van dan heb ik zin in andere dingen lekker naar buiten, een beetje in de tuin rommelen.

Als het weer kouder en donkerder wordt vind ik het heerlijk om met een handwerkje op de bank te zitten en reuze ontspannend.

Het zomerse weer nodigt uit om lekker naar buiten te gaan en je niet te druk te maken.

genieten van de zomer zon water en lekker fietsen 
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben of breien jullie in de zomer lekker door ?

Het is nu wel leuk om af en toe eens door een patronenboek te bladeren om vast inspiratie op te doen voor een lekkere trui om deze winter te gaan breien.

Reacties

linda verkerk zei…
ik brei het hele jaar door voor de zomer maak ik een poncho of omslagdoek dunne wol bv scheepjes our tribe of lana grossa op dikkere naalden krijg je een dunner effect ben voor me dochter een soort van cape aan het maken in het rood https://web.archive.org/web/20130727020924/http://petitepurls.com/Fall11/fall2011_p_littlered.html hier de link dus ja ik brei zomers ook maar zeker niet zoveel als in de winter maar als ik een mooie bol zie en ik vindt een leuk patroon erbij heb ik ook dagen dat ik zo doorga lekker weer of niet :)